no-img
مرکز دانلود فایل نگارا

پرسشنامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان - مرکز دانلود فایل نگارا


مرکز دانلود فایل نگارا
جدیدترین پاورپوینتها
اطلاعیه های سایت

   TARG

ادامه مطلب

پرسشنامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان
zip
اکتبر 29, 2017

پرسشنامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان


پرسشنامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

دانلود پرسشنامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 47 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4

پرسشنامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن

چکیده
هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، تصویر برند سبز، ارزش درک شده برند سبز، اعتبار برند) براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران، 2013 می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از جنبه جمع آوری داده -ها از نوع توصیفی- علّی/ پیمایشی است.در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مصرف-کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف در استان گیلان می باشد. بر این اساس، 384 نفر از مصرف کنندگان از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای در دسترس انتخاب شدند.
جهت تجزیه و تحلیل داده ها از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و مدل-سازی معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته شده است. یافته ها نشان می دهد که کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز و همچنین با اعتبار برند رابطه معناداری داشته امّا با ارزش درک شده برند سبز رابطه معناداری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز رابطه معناداری داشته اما با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری ندارد. ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز هم هر کدام با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری دارند. سرانجام نتایج درباره ی متغیرهای واسطه ای نشان داد که نقش واسطه ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و ارزش درک شده برند سبز پذیرفته می شود. امّا نقش واسطه ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز پذیرفته نمی شود. همچنین به ترتیب نقش های واسطه ای ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز بر رابطه بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز پذیرفته می شود.
پرسشنامه در قالب 21 سوال در موضوعات زیر مورد سوال واقع شده است:
ارزش ویژه برند سبز
کیفیت درک شده برند
اعتبار برند، تصویر برند سبز
ارزش درک شده برند سبز
مدل سازی معادلات ساختاری

وبسایت پرسش نامه ها

سایت مناسب برای سفارش پروپوزال، پرسشنامه، مقاله از پایگاه ساینس دایرکت؛ پایان نامه ی لاتین از پایگاه پروکوست، ترجمه و پذیرش مقاله ISI.

فصلنامه تحقيقات بازاريابي نوين ، شماره 11 – Magiran

۲۳ فروردین ۱۳۹۳ – ارسال الکترونيکي مقاله … بررسي تاثير شخصيت برند بر قصد خريد مجدد از طريق ارزش ادراك شده و … بررسي تاثير ابزارهاي بازاريابي سبز بر رفتار مصرف كنندگان عضو … مطالعه عوامل موثر بر وفاداري مشتريان سرويس هاي رايانامه: بررسي … بررسي تاثير آميخته بازاريابي محصولات نرم افزاري اداري بر رضايت و …

فصلنامه تحقيقات بازاريابي نوين ، شماره 20 – Magiran

۴ خرداد ۱۳۹۵ – ارسال الکترونيکي مقاله … ارزيابي اثرات ارتباطات يكپارچه بازاريابي بر ارزش ويژه برند؛ با نقش … عوامل موثر بر رفتار مصرف كننده در مواجهه با تبليغات پست الكترونيكي … بررسي تاثير كيفيت ادراك شده سبز و ريسك ادراك شده سبز بر اعتماد …. برند با استفاده از روش تحليل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل)

بررسی تأثیر استفاده از تأییدکننده‌های مشهور در تبلیغات …

در این پژوهش تأثیر ویژگی‌هایی از تأییدکننده‌های مشهور از قبیل جذابیت فیزیکی و ظاهری، … تمام مصرف‌کنندگان محصولات در شهر بوشهر، جامعة آماری پژوهش را تشکیل می‌دهند که برای آن … به‌واسطة اعتماد و تعهد به برند تأثیر معنی‌دار و مثبتی بر ارزش ویژة برند دارند. ….. بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرف‌کنندگان.

پرسشنامه محقق ساخته-استاندارد | پروپوزال دکتری انجام پایان …

۲۹ مرداد ۱۳۹۶ – برای دریافت لینک دانلود پرسشنامه مورد نظر خود، عنوان پرسشنامه یا توضیحات آن … نقش کشور مبدا و ملي گرايي بر اعتماد و نگرش مصرف کننده ايراني · ابتکار و … ارزیابی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی · ارزیابی …. مطالعه رابطه بین برند محصول و تحقیق و توسعه با عملکرد بازاریابی شرکت با …



دیدگاه ها


یک پاسخ به “پرسشنامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان”

  1. دلواری گفت:

    سلام وقت شما بخیر…
    “پرسشنامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان” از سایتتان خریداری کردم. این پرسشنامه نه منبع داره و نه سوالات بر اساس ابعاد مشخص شده.میشه فایل کاملش در اختیار ما قرار بدهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *